Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2017 11:57 - Слънцето и капката вода
Автор: netsky Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1442 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Има разлика между осъзнатостта като отражение в съзнанието и чистата осъзнатост отвъд съзнанието.

Отразената осъзнатост, чувството „аз съм осъзнат“, е свидетеля, а чистата осъзнатост е същността на реалността.

Отражението на слънцето в капката вода е отражение на слънцето, без съмнение, но не и самото слънце.

Между осъзнатостта, отразена в съзнанието като свидетеля и чистата осъзнатост има пропаст, която умът не може да пресече.

 

Нисаргадатта






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. netsky - ...
10.05.2017 18:36
Питащ: Любовта състояние на ума ли е?
Нисаргадатта: Отново, зависи какво имаш предвид под любов. Желанието, разбира се, е състояние на ума. Но реализацията на единство е отвъд ума. За мен нищо не съществува само по себе си. Всичко е Себето, всичко е мен самият. Да виждаш себе си във всички и всички в себе си определено е любов.
цитирай
2. sestra - Да,
13.05.2017 18:05
умът не може. Знанието не е познание.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: netsky
Категория: Лични дневници
Прочетен: 316370
Постинги: 101
Коментари: 286
Гласове: 10640